Jajecznica na kurkach

Moje ulubione letnie śniadanie.
Bardzo aromatyczna i sycąca jajecznica, której przyrządzenie nie zajmie więcej niż 10 minut (pod warunkiem, że kurki oczyścimy wcześniej). Do tego pomidor i świeży chleb i nic więcej nie potrzeba mi do szczęścia w letni niedzielny poranek.

Składniki ( na 2 osoby):
- duża garść oczyszczonych kurek,
- łyżka masła,
- 4-5 jajek,
- sól i pieprz do smaku.

Przygotowanie:
Rozpuszczamy na patelni masło i smażymy na nim pokrojone na mniejsze kawałki kurki tak długo, aż zmiękną, a woda, którą puściły odparuje.  Dodajemy roztrzepane jajka przyprawione solą i pieprzem i smażymy cały czas mieszając do uzyskania ulubionej konsystencji.

Komentarze

  1. Uwielbiam taką jajecznicę, szczególnie ze świeżym chlebem posmarowanym masłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, najsmaczniejszy wariant jak dla mnie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty